2 Ekim 2007 Salı

aptal yunanca...

bu adamlar bu dili kullanılmasın die bulmuslar. hadi alfabeyi soktun diyelim. ki ben daha harflaren adını bile ezberleyemedim. tum dunyanın beta dedii harfi nie veta dersin. gider onu bide v die okursun. sonra alfabeye b yi koymazsın. adamlarda harflerin cogu yok. ama alfabe 24 harf. nie cunku 3 yada 4 tane i 2 tane o .... hocam biraz kafa kullanmak lazım, tasarruf zamanı. ondan sonra m ile p yi yan yana koy d okucam die. bide o var. tam okumayı söktüm harfleri ayırt etmeye basladım bu sefer bilesik harfler cıktı. bilmem neyle bilmem ne yan yana gelince baska harf oluyor yahuu zaten normalde 3 tane i var alfabede bide harflerin bilesiminden i yapmaya ne gerek var bide g gibi bir kac harfimiz var. harf gama ge okuyolar ama bazende y okuyolar bazende hhhhhhh okuyolar. yok bizim hocanın bizimle dalga gectiini dusunuyorum yoksa canım boyle dilmi olur...

Hiç yorum yok: