15 Ekim 2007 Pazartesi

iste gunes..


Bu sefer bir sarkıyla baslamak istiyorum... cok eski bir sarkı seneler oldu dinlemeyeli.. sözlerini birle tam hatirliyormuyum bilmiyorum... ama hatırladıgım kısmı duygularımı iyi anlatıyor..
İşte güneş hiç batmadıki
erir kanatlarım cıkarsam yükseğe
yas cok gecti bırak bu işleri diyorlar...
bıkmıstım sefaletten
nefes almaktan vermekten
onun haberi bile yok ne kadar cok sevdigimden
bıkmıstım okullardan
ceketten kravattan..
burada ögrendim iyi bir parti en az iki gun sormeliymis. oyle surdu. cuma cumartesi parti pazar leş gibi yatıldı. cok içildi. gercekten cok icili. 50 kişi 60 kişi eglenildi evde 25 kişi yatıldı. koyunlara guzel kızlar yakısıklı cocuklar alındı. skor yapıldı. farklı ulkeler farklı milletler denendi.. polis geldi. polisler geldi. hatırlamıyorum kac kez geldiler. ne kadar geldiler. gercekten cok icildi. yine parti olmalı yine eglenmeli ama sonra. hemde ev sahibi olunmamalı. neyse serin gelmeli. 1 ayı bende doldurdum cuma gunu. iyi iyi . artık yabancısı sayılmam buranın. oturdugum yere ev calıstıgım yerede ofis demeye basladım. ne cok seviyorum herseyi aynılastırmayı. bide merak ediyorum bir kezde sarhos olmayan biriyle olmayı... cok zaman gecti uzerinden bunu yaşamayal....
ı

Hiç yorum yok: