2 Ekim 2007 Salı

bittim ben...



bugun cok calıstım. saat 11 gibi basladım calısmaya 5 ti odadan cıktım. ne yaptım yeni alınan 2. el bilgisayarları temizledim. iclerini actım bakımını yaptım vs. lakin işimi cok ciddiye aldım ramleri ana güc kaynagını hatta cpu yu bile cıkarıp temizledim. 6 bilgisayar. sildim. sonra ne oldu 6 bilgisayarda calısmıyor. neden cpuların pinlerini kırmısım neden? onlar oyle sokulmuyormus. ne yaptım peki kactım. cocuklar altına kaka yapınca kacıp saklanırlar ya aynen oyle. yarın ne yapcam bilmiyorum. yahu organizasyonun 6 "altı" bilgisayarını bozdum... yuh bana hayuuu. ne zaman cok calıssam basıma bisey geliyor. bir guc benim salısmamı istemiyor...
düsündürücü...

1 yorum:

sedatsigirci dedi ki...

olm ne yapmissin sen=) sen bilgisayar temizlemesini biliyormuydun =) her kes en iyi bildigi isi yapsin sen horla halilim =)