5 Nisan 2008 Cumartesi

varlıgım yunan eczacıların varlıgına armagan olsun..

Nazara inanmaya basladım. Soguk kuvvetli koca kısı tek darbe almadan atlattım lakin son 1 bucuk ay burnum boktan cıkmadı. Once kuvvetli grip. Gunlerce yataga hapsetti. Hemen ardından kuvvetli soguk algınlıgına baglı orta kulak iltahabı. Acı geceler.yutulan haplar doktorlar. Cepten ucan paralar... ama hic biri son haftayı yakalayamadı. Koltuk altımda cıkan kıl donmesi. Yumruk kadar. Bir ara tomurcuklanarak üreyecem yavrum olacak sandım. Yav bir kıl insana bu kadar zarar verirmi. 2 gun boyunca sol tarafım uyusuk gezdim. Kolumu kıpırdatamıyorum. Geceleri acıdan uluyorum. Neyse yine doktor. Yine ilaclar. 3 ayrı antibiyotik yada operasyon. Tabiiki antibiyotik. Dengelesin die vitamin. Agrımı alsın die agrı kesiciler. Okadar cok ilac iciyorum ki. Gun boyu acıkmıyorum bile... ama antibiyotikler adamı zombiye ceviriyor. Butun gun ayakta uyur gezer bir halde mal mal geziyorum. Ehh bunun yanında doktor ve ilaclara verilen aylık... sanırım axa sigorta tum bu masrafları karsılamak icin beni sirkete ortak etmek zorunda kalacak:))...

Bide dun garip bi olay. Neden normali beni bulmaz dedirten kendimi manyak paratoneri olarak degerlendirmeme destek olan yeni bir gelisme. Dun gecenin sonunda sanatcılardan biriyle konusuyoruz. Gece gidiyoruz dimi eglenmeye dedi. Yok dedim. Eve gitcem. Ama soz vermistin. Hımmm hödö hödö... param yok. Bende var. İlk ickini ben ısmarlarım. Ben mekanı ayarladım. Hep beraber olcaz. Yaw ilac alıyorum icemem. İyii sende kola icersin. Yaw yok hıkk mıkk. Neyse baktım kacıs yok. Gecenin ilerleyen saatlarinde eve kactım bariz. Uykum var cok. Eve geldim sızmısım yorgunluktan. Ne kadar sonra bilmiyorum yatakta uzerime biri atladı. Gayri ihtiyari fuck you die kibar bir nida ile karsıladım olayı. Baktım aynı kız. Gulerek tamam ama once eglenmeye gidecez. Neyse apar topar kaldırdı arabaya surukledi. Ben hala ne kadar yorgun oldugumu anlatmaya calısıyorum. Bir yandan giyinirken. Mekana gittik. 10 tane sarhos garip yunanlı dans ediyor. Kenardan bir sure kestim. Sonra eve geldim. Gece yanlız uyudum. Kıssadan hisse. Halil zorla eglendirilemez...

Hiç yorum yok: