29 Nisan 2008 Salı

pes..

persembe yada cuma donuyorum. yani bir yada iki gun icinde. donmek zor. cunku neye donecegimi biliyorum. sadece 8 ayda oradaki hayatin tamamen deismesini beklemek salaklik olur. donecegim icin korkuyordum. 8 ay sonra en basa. ama soyle bir dusununce ayni olmak zorunda degil. tamam 8 ayda hayat cok deismedi ama ben cok deistim. hicbisey ayni olmak zorunda deil. oruc demisti galiba cakaloz kardesimden bana miras. yengec de denizde yasar ama yengec yuzmez yurur denizde. kendi denizime balik olarak deil yengec olarak donmeye karar verdim. yan yanda olsa yurumeyi ogrendim artik. denizde olmak onemli deil.
bide yapabilecegim 3 sey olduguna karar verdim dun gece. yenilgiyi kabul etmek. savasmak. yada umut etmek. bunlarin ikisi onurlu seyler. yenilgiyi kabul etmek yada savasmak. neye karsi savasmak gerektigini cozunce. ikisi arasinda farkta yok pek. biri hic bir zaman kazanamayacagin hayata aska karsi direnmeye calismak, kazanamasamda yolunda olurum demek . yani goz gore gore olume gitmek akincilar gibi. digeri yine olecegini bilmek, savasmanin gereksizligini hayata yada aska karsi kabul etmek. soyluca gelip seni almasini beklemek. nede olsa yasamiyoruz. dogdugumuz gunden bu gune oluyoruz yavas yavas. olum uzun bir surec. diger 3. secenekse hala umut dolu olmak. biseylerin degismesini ummak. beklemek. salak olmak yalvaran gozlerle hayattan biseyler beklemek. oldugunun bile farkina varamamak. ben oldugumu goruyorum artik ve savasmak istemiyorum. tamamen teslim olmadan kazanamayacagimi anladim. pes. sadece gerekeni yapiyorum artik. hayal kurmadan umut etmeden.

Hiç yorum yok: