21 Nisan 2008 Pazartesi

..

canim yaniyor. kelimelerin rahatsiz ettigine sahit olmustum uzduge mutlu ettigine ama gercek aci verdiklerine rastlamamistim. gece aciyla uyuyup gunduz aciya kaldiim yerden devam. peki ne icin bu kadar canimi yakti. hic benim olmamistiki gitmesi neden bu kadar uzdu. bilmiyorum belki bu kez mutlu olurum diye dusunmustum. simdi omuzlarimda tum agirligiyla pencelerini girtlagima gecirmis. zehirli kuyrugu cigerlerimi dagliyor. silkinsem dusecek ama dusmesin biraz daha kalsin belki bu sefer akillanirim

simdi gidiyorum kendi seyanimi bulup ruhum icin pazarliga oturucam

3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
halil öz dedi ki...

zeynep gercekten yazdiklarimin hicbirinin seninle uzaktan yakindan alakasi yok. sen istedigin kadar yazabilirsin uzulmuyorum ben..

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.