25 Nisan 2008 Cuma

arnavutluktan bildiriyor...

darlandim evde. tatil kimse yok. zor zamanlar... gara gittim bilet sordum. tirana gitmeye karar vedrim. 12 saat yol. 45 multeci ve ben. tiran. garip sehir daha sonra yazicam ama burayi belkide yazmam. insanlari yazicam bugun. kanadali bir cift. bisikletle avrupa turu yapiyorlar. 6 aylik turun 3. ayindalar. keyifli insanlar. yari fransiz yari amerikali biri. babasi guney afrikali. 15 seneden beri gemilerde muzisyenlik yapiyor. son bilmem kac senesini brazilyada gecirmis. hollandali kadin arnavut hostel sahibine asik olmus adam kal demis kadin kalmaya karar vermis. arnavut muzisyen cocuk. yeni biseyler bulmak icin kambocyaya gitmis. malezya cin taivan... manyakmi bu insanlar. yoksa bizmi cok sigiz. gece sabaha kadar icmeklemi kendimizi garip ilan ediyoruz. daha cok daraldim...

1 yorum:

bettybluenun atakları dedi ki...

selam
arnavutluğa gideceğim erkek arkadaşım orda. ama uçaktan korkuyorum o yüzden kara yoluyla gideceğim. yazında anlayamadım nerden arnavutluğa gittiğini. bana yol önerebilir misin kara yoluyla nasıl gidebilirim
çok teşekkürler