9 Nisan 2008 Çarşamba

if this is your first night at fight club, you have to fight.

Hey barmen “bana bir jack daniels daha ver” diyemeyecek duruma gelene kadar jack daniels ver. Yanlış hatırlamıyorsam bunu bir filmde duymustum. Gercekten oturaklı, karizmatik. Ama gercek hayat boylemi. Sanırım bu lafı edecek kadar hiç param olmayacak. Hadi bir yerden para buldum ve bu parayı ickiye yatırmayada karar verdim. Bu cumleyi kurdugumda buyuk ihtimalle barmende alacagım tepki “höhh” olur. Bir yandan müzik bir yandan barmenin bunu beklememsi. Normalde vodka portakalı bile zor anlatıyorum. Son derece kasıntı boyle bir cumle kurup alacagın cevap höhh olunca olay en bastan bitiyor. Sonrasında yapılacak tek sey “bosver havamda değilim zaten eve gidip yatıcam” demek ve bunu uygulamak. Hadi o da oldu. Barmen keskin kulaklı ve zeki cıktı. Benim bunu soyledigimi duyan bir arkadasım bir tanıdık olsa biterim. Sonrası ömür boyu geyiğe konu olmak. Her gordukleri yerde bunu hatırlamak ve hatırlatmak...

Yani anlayacagınız insan keyifle bir amerikan filmi raconu bile kesemiyor bu hayatta. Off gercek hayat cok zor....

Hiç yorum yok: