27 Mart 2008 Perşembe

özlediklerim..

Efendim ozlediklerimi yazmaya karar verdim boylece zaten ozluyor olduklarımı daha cok ozleyebilirim zannımca. Yanlız bu ozlediklerimi kişi olarak yazmamaktır amacım. Malum unuttuklarımdan cok azar işitebilirim.

Birinci sırayı nedense pide alıyor. Duyanda sabah aksam pide yiyorum sanacak ama kıymalı yada kusbası kasarlı pideye as ermekteyim efendim.

Evet ikinci sıra daha garip bir seye gidiyor. Sanırım pınarındı. Kıpkırmızı isimli meyve suyu. Litrelik tetrapak paketlerinde. Lav kıvamında.

3. sırada orta okulda rotring kalem kullanıp hava atmak. Rotring kullanmak bir prestij unsuruydu benim zamanımda. Hala hafiften bir saygım vardır. Ama klasik kahverengi ucunda kırmızı bir serit olanlarına. Cogu zaman ugur kalemidir. Sans getirir gerek sınavda gerekse sayısal yada iddaa hadi bilemedin altılı oynarken. Caglara selamlar...

4. sabahki kahvaltı masasının uzun zaman toplanmaması(ki bu sure bazen 1 haftaya cıkabilir). Sonra donup donüp ama ne kahvaltıydu die iclenmek..

5. tombo kalem ucuyla karizma yapmak. Rotring kadar olmasada her zaman tombo uç kullananlar toplum icinde parmakla gosterilirdi.

6. teypten yada muzik setinden muzik dinlemek. Hayatımın temelini olusturan bu bilgisayardan sıkıldım. Asıl amacı muzik yapmak olan bir seyden muzik dinlemek istiyorum. Film resim gosteren, yazı yazılan, telefon gibi kullanılan salak bir aygıttan deil.

Uff sıkıldım simdilik bu kadar geldi aklıma. Dahasını sonra yazıcam.

Bide yine garip bi durum yasandı evde sabah. Değinmeden gecemicem. Sabah kalktıımda ev ahalisi işe gitmisti. O sabahları uzerime coken sevimli mahmurlugumla(?) solonda yatan 3 kişi gordum. Yine birileri ben uyurken gelmisti. Neyse erasmuscularmıs. Larisaya kadar gelmisler lakin volosa son treni kacırmıslar. Zamanında burada yasayan iyi kalpli gonulluler oldugunu duymusmuslar. Hanselle gratelin iyi kalpli cadısıyız ya. Yığılın eve. Neyse hos gelmisler. Kahvaltı yapıltı. Benim sigaram vardı. Onların sigarası vardı. Kahvaltı sonrası sigarası icildi. Mayışıldı. Fransız olan ne kadar guzeldi. En fazla 18 19 yasındaydı. Kucucuk burnu. Boynunda sol kulagının arkasına dogru bir dovme. Cok kısık sesle yavas yumusak konusuyor. Bu kadar guzeli sadece filmlerde olur sanıyordum...

Kahvaltı icin saol. Sigara icin saol. Gittiler sonra...gene gelsinle ben uyurken. Sabah yine goreyim onu..

Hiç yorum yok: