24 Mart 2008 Pazartesi

ölümün oldugu yerde daha ciddi ne olabilir...

ne diyorduk adaletmi. hangi adalet kimin adaleti. gidecegini biliyordum ama ben bu kadar uzaktayken olmak zorundamıydı. az sıksaydın dişini gelicektim oraya. ne kadar uzun zaman oldu karsılıklı birer turk kahvesi icip konusmayalı adam olmaz bu turkiye demeyeli, gencler cok tembel die bana laf sokmayalı. dahada uzun zaman oldu beni altına alıp pes ettirene kadar gıdıklayıp opmeyeli. ne kadar aksi adamdın, ne kadar delikanlı adamdın. 80 yasında en az 3 dugmesi acık yaz kıs gomleginin. 80 yasında hala bisiklet tepesinde. bitek olümden korkardın, bide yanlız kalmaktan. anlamadılar ama seni. aksi adamdın bana hala borclusun bir kahve biraz muhabbet. ananem arada geliyor beni gormeye geceleri sende gel olurmu onunla

Hiç yorum yok: