29 Şubat 2008 Cuma

et kokulu perşembe

Yunancada pisen etin kokusunu anlatmak icin bir kelime var. Simdi o kelimeyi hatırlamasamda.. Dün gece et kokulu persembeydi(o kelimeden esinlenerek cıkmıs). Senede bir gun bir persembeyi et kokulu persembe olarak kutluyorlar. Hastası oldu. Her kosede pisen et. Deli gibi dolu tavernalar vs. Saat oglen 3 gibi basladık et yiyip içmeye. Bu persembe aynı zamanda maske festivalinin basladıgı persembe. Gecenin bir saatine kadar yiyip ictik. Sonra evlere dagılındı. Kostum hazırlamak icin. Gece 11de bulustuk tekrar mihaela ile. Reggae konseri varmıs. Bende meksika asıllı cinli kostumu. Onda kedi kadın kotumu. Sokakta ona buna satasıp bar bar gezmeye basladık. Tanıdıgımız her bara girip biraz eglenip bir beleş tekila ictip cıktık. Konsere vardıımızda saat yarım olmus konser baslamıstı. Neyse icersi cok keyifli binbir kılıkta insan. Orada icmeye devam tabiiki. Maskeli partinin hastası oldum. Herkes maskenin altından kimsenin onu tanıyamayacagından emin deli gibi cosuyor. Bilen bilir cabuk gaza geliyorum. Bol ickininde yardımıyla yarı sarhos maske ardına saklanmıs kucagımda bi ton balon onume gelene balon veriyorum yada kulaklarının dibinde balon patlatıyorum. Regiyle cosan gönül daha fazla alkolle iyice durdurulmaz hale geldi. Tanımadıgım biton maskeli insanla dans ediyorum. Daha kotusu kim erkek kim kadın o bile belli deil. Sonra partiye tas devrinden bambam kılıgında gelen bir kadının sopasını alıp baska bir kadının kafasına vurmaya basladım. Neden bilmiyorum o anda eglenceli oldugunu dusundumJ kadın beni tanıdıgını dusunup guluyor bense dahada gaza gelip kadını 5 dakika kadar dovdum sonra arkamı donup gittim. Saat kacti oradan cıktıgımızda?? Kim bilir. Oradan sonra kac mekana daha gittik kim bilir. Sonra birileri evine cagırdı saat sabahın besbucugu olmus. İyi biraz takılır gideriz eve. Mihaela nerde?? Kim bilir. Kimin evindeyim kim bilir?? Biraz daha alkol tanımadıgın birilerin evinde tanımadıgım maskeli sızmıs yada sızmak uzere olan insanlar. Bunlardan hangisi kadındı. Amaaan eve doneyim uyuyayım. Gece 5.30da eve donulur. Yataga kadar zor dayanılır yarı yolda sızmamak icin... Uyandıgımda saat 3 tu. Dogru işe. Gittigimde patron feci trip atıyor. Ben gec kaldım die sandım. Trip onu cagırmadık dieymis. Bu gecede dedi benimle geliyorsun. Maskeli balo var... emir demiri keser. Bokunumu cıkartıyorum. Sona gelindi diemi boyle. Bilmiyorum. Azıcık durulmak lazım. Biz bu aksamda cıkıyoruz. Ortalıkta meksika asıllı cinli gorurseniz o benim. Muhtemelen elimde balon vardır. Peki bu aksam ne olacak. Kim gelecek kacta yatcaz. Kim bilir...

Hiç yorum yok: