18 Şubat 2008 Pazartesi

χρονια Πολα

Uzun zamandır yazmak aklımda aslında ama yazmak icin kafayı biraz netlemek toparlamak lazım ki hayat buna izin vermiyor. Cok hızlı değişiyor hersey. Bastan mı baslamalı yoksa sondanmı. En iyisi karısık gitmek. Dedigim gibi tanrı surekli egleniyor benle sanırım. Once aklımı karıstırıyor. Benim dedigin ozledigin gidiyor. Sonra bir baskası cıkıyor seni senden alıyor. Ehh sanırım cenk taner vakti zamanında soylenebilecek herseyi soylemis. Ne demis peki. “simdi anladım o gitti, cunku sen geliyordun”. Hosgeldin. Aslında birinin yazdıklarını okuyacagını bilerek onun hakkında guzel seyler yazmak zor. O yuzden bu kısmı burada kesiyorum.


Biraz daha geriye gitmeli simdi. Ankara egitim. Yıprandım cok. Ankara zaten cok guzel bir sehir değildi ama iyice boku cıkmıs leş bir yer olmus. Ama yinede eglence bulmak zor değil. Ben etnik biseyler gormek istiyorum die zırlayan patronu pavyondan bozma bir eller havayaya goturmek SSK’da, bir insanın gozlerinin ne kadar buyuyebilecigini gormek. Masaya ateşli bisey geldiinde korkup zıplamasını seyretmek. O cok eglenmesede ben cok keyif aldım lakin toplamda 45 dakika dayanabildik. Baska bir gece dostların arasına gittik. Ciğkofte rakı. Bence patron kadir gecesi dogmus. Neyse kotunun iyisi gecti. Kazanım bir bulgar oldu. Kadının adını mandalina sanıp 12 gun mandalina assagı mandalina yukarı die seslenmek. Gitmeden son opucukte ya bisey dicem benim adım mandalina deil magdalida. Ehh be kadın nie onceden soylemiyorsun. Neyse sonuc olarak geleneksellesen harika halil dogumgunleri serisi bu yılda tekerrür etti. Tek farkı gece seneki 4 gun surmusken bu seneki sadece 3 gun surdu. Turkiye ve dıs temsilciliklerde kutlandı. Bu arada ben dogum gunumde bu kadar suyunu cıkartırken kral falan olsam ne dogum gunu yaparmısım kendime. İstanbuldaki cok guzeldi. Dostları cok ozlemisim cogunu gormek iyi geldi bünyeye. Cok icki zararları dans bile ettim. Kimlerle ettim onu hatırlamıyorum ama. Cok onemli deil. Hatta icilen ickiyle dogru orantılı olarak muratın dans etmesine bile izin verdim. Sadece dans etmesinemi :))) tabiiki deil. Neyse o baska bir konu. Hesabı sorulacak. Neyse parti atinada devam etti. Gittigimiz her bardan en az 1 beleş icki ictim dogum gunu cocugu olarak. Ben bu hizmetin turk barlarındada yayılmasını temenni ediyorum...

Offf cok sey birikmis anlatacak ama yoruldum sonra devam ederim. Aklım cok karısık...

Bu arada carsamba gunu kucuk bir operasyon geciricem sanırım yunan ellerinde bu hafta biraz cesarete birazda duaya ihtiyacım olacak...

Hiç yorum yok: