21 Şubat 2008 Perşembe

bebek gibi uyurum...

Evet yazacak 3 sey geldi aklıma. Birincisi biraz gec kalsada sevgililer gunu. Yaklasık 13 seneden sonra ilk kez sevgililer gununu yanlız gecirdim. Cok korkuyordum. Allah korusun . sırf isim allaha kalmasın die kac kisiyle sevgililer gununden bir kac gun once cıkmaya baslamıs sonrada mındar olmustum. Uff hatırladıkca geriliyor insan. Neyse kulagınıza kupe olsun bunda kotu bisey yokmus. Ne boyum uzadı yanlız kutlamaktan nede acılar icinde kıvrandım. Hatta biseyler yapmak zorunda kalmamak yaratıcı olmaya calısmak zorunda olmamak kendini motive etmeye gaza getirmeye calısmamak. Cokta kotu deilmis. Tek dez avantajı gece yanlız uyumak zorunda kalmak. Gerci buda zorunluluk deil ama kaybedenler klubu tribine girip yanlızda mutlu olabilirim hikayesi ile yanlızlar gecesine falan gitmek tarzım deil. Neyse yanlız bir gece daha digerlerinden farksız...

Onun dısında zeki alasya metin akpınar tiyatrolarına taktım. Hergece birini indirip seyrediyorum. Dun deliler gecesiydi. Katıla katıla guldum. Bide bir nokta yakaladım ki metin akpınar abi olayı cozmus. Benim bebek gibi uyumamı kaldıramayan kıskanan herkesleri davet ediyorum (ozellikle kankacım sen) filmden cekip aldıgım bir sahneyi izlemeye. http://www.youtube.com/watch?v=rbT0LP20VYw ehh yanlız uyurken dert olmuyordu kimseye. Simdi birini daha inandırmam gerekiyor bebek gibi uyuduguma. Sekerim gercekten o cıkan sesler benden deil. Komsu horluyor ben bebek gibi uyurum...

Son olarakta soyle kaba bir hesapla sadece iki ayım kalmıs. İki ay sonra terki diyar ediyorum guzel yunanistanımdan. Ki bunun bir haftası gepgencte istanbulda gecicek. Bir 10 gunu buradaki egitimde. Gercekten zamanım kalmadı gibi bisey. Uzulmeye ve darlanmaya basladım. Buna patronda katkı saglıyor. Bu sabah yine bir is teklifiyle dikildi karsıma. Nasıl hayır denirki. Ama dedim. Neyse cok super bir veda dusunuyorum. Avrupa turu. Nisanın son haftası. Vize bitmeden once. Katılmak isteyenler davetlimdir. En azından her yerine olmasada bir kısmına. 1 hafta gezmece. 1 hafta 3 ulke amacım.

Hiç yorum yok: