15 Ocak 2008 Salı

Tut-Kal

Kim bulmus ilk kim soylemis bilmiyorum ama şöyle bir söz var şanssızlıgın boyutlarını tarif icin “kızlar yurduna bomba atılsa kafama bekçinin .ükü düser” biraz once aklıma geldi abartısız 15 aralıksız güldüm. Hastasıyım yaratıcı insanların. Bide yaratıcılıkta sınır tanımayan baska bir kelime var. Onuda kim bulmusa cok takdir ediyorum.. “tutkal” bir maddenin işlevini daha iyi hangi ad tanımlar. Tut ve kal. Yapıstırıcı kesinlikle yanında sıfır kalıyor. Tut-kal TUT-KAL...

Cevrede butur geyikleri yapabilecek biri olmadıgı icin bende geyik ihtiyacımı buradan gideriyorum ne guzel bisey bu blog. Buyuk hizmet yapıyor...

Cuma gunu kardesimin yanına gidicem. Cok onemli gundemlerimiz var. Onun tavrını olcucem. Eger gercekten turkiyeye donecekse. Bende onunla mayıs basında turkiyeye donucem. Teklifim istanbula tasınmak. Yunanistandaki paşa hayatından sonra istanbulda bohem hayatı. Cok kral olabilir. Yok hemen donmeyecekse bende kalıcam. Patronun yaz icin buyuk planları var. Gerci onun ipiyle kuyuya inilmez ama yaz kampları dusunuyoruz. İki proje bir egitim. Deniz kenarında. Bunun icin para alacak olmak ise hayal gibi...

Hiç yorum yok: