6 Ocak 2008 Pazar

kızımız olacaktı ..:)

Bu aralar hersey daha garip oluyor. Hayat hic kolaylasmıyor. Bir kac saat once eski sevgilimin hamile oldugunu ogrendim. Tabiki benden deil ama yinede bir garip hissediyor insan. Baska bir taraftan bana nie soyluyorsun. Doguracakmıs ee bundanda bana ne. Deil ama anlamadıgım bir sekilde son 1 yılda feci kıskanc bir adam oldum. Herseyi herkesi kıskanmaya basladım. Garip. Dahada garibi bu aralar feci sekilde cocugum olsun istiyorum. Bilemedim hormon birikmesimidir yada noeldi yeni yıldı derken tvde dayadıkları hayvanlı cocuklu bebekli filmlerdenmidir bilemedim ama pek bir aşeriyorum cocuga. Boyle giderse sag omuzumdan tomurcuklanmaya baslıcam patates misali. Zenci birinden cocugum olsa ne olurdu. Eve dondugumde kucagımda cocukla bizimkilerin yuzlerini gormek isterdim. Yada inegolde bir dugun, zenci bir gelinle. Kucuk memlekete buyuk geyik. Uzun sure konusulur heralde. Ama arkadasların dugunde kuracakları cumleleri tahmin ediyorum. “len su halil serefsizinin hatuna bak tas gibi” ehh vakti zamanında dillendirmesemde bir kac arkadasın esi icin benzer seyleri dusunmustum. İnegollu olunmaz inegollu dogulur.:) bu arada gittigim heryeri bandırmaya ceviriyorum. Yine binbir tilki binbir oyun dala vere. Hadi ben alıstım artık da cevremdekileride dahil ediyorum bu olaya, garipler alısık deiller kafaları karısıyor. ...

Gariplik deyince gulesin evleniyor. Ciddi ciddi evleniyor. Bundan daha buyuk gariplik olurmu. Cok seviyorum onu; cok buyuk saygım var. Dugun telasında kendisi, buyuk kolaylıklar diliyorum. Dugununde yanında olamamak keder verici. 19 ocak gecesi gıyabında 21 pare gobek atmayı dusunuyorum dusunuyorum. 19 aralık demisken. 18 aralık berlin 22 aralık prag. Cok ihtiyacım vardı. Hem kardesimle dertlesmeye hemde biraz kıcımı gezdirmeye. Sanırım ikimizinde vardı. Abi kardes gezilerinde bilmem kacıncı perde. Hepsi cok keyifli gecmisti. Buda oyle gececek sanırım.

Bide bir maruzatım var. Haspel kader yazdıklarımı okuyan biri varsa bir yardımcı olsun bir yorum yapsın. Dunyanın en kararsız adamı yada dunyada kafasında en cok kararı bir arada bulunduran adam olan ben yine celiski cekiyorum. (Mine bu hallerime cok gulerdi onuda cok ozledim.) Neyse efendim karar veremedigim sey su. Burada yunanyada olmaktan gayet mutluyum. Sorun yok dert yok. Keyif ohh. O yuzden gelis tarihimi 2009a ertelemeye karar verdim. Ama burada bisey yapmadan keyif catmak canımı cok sıkmaya basladı. Oyle gece boyu icmek yada tv seyretmek. Geyik yapmak tv seyretmek icin bir sene takılmak. Yas 28 olmusken. Turkiyede yapmam gereken milyon tane sey varken. Acil karar vermek gerekiyor. Bu gibi durumlarda yanımda danısacak biri olsun cok istiyorum. Ne yapmam gerektigini soylesin. Bende yapayım. Sonucu iyi olursa aman ne iyi dusunmusum diyim. Kotu olursa bak bu salaga uydum boyle oldu die icimi rahatlatayım hiç olmazsa....

Yeni bir sarkı kesfettim gayet basarılı. “black light district” gercekten boyle bir yer varsa dunyada hemen kendime bir mekan tutmak istiyorum oradan. Sanırım cok yakısırdım. Red light’da beden satılıyorsa, black light’da ruh satılıyor olsa gerek. Ki bunu pek yadırgamaz ruhum...

Hiç yorum yok: