5 Kasım 2007 Pazartesi

Party Animal...


Eksi sozluk soyle diyor bu baslık altında

*sabaha kadar dans etme potansiyeline sahip kişilere verilen ad. bunlar abartmışlardır her gece dışarı çıkıp, şafak ağırana dek dans ederler. hiç bir parti kaçırmazlar. bir kısmı -muhtamelen çoğu- boş insanlar olup, tek özellikleri partiden partiye akma olabilir.

Ve onun akabinda bide soyle diyor

*partilere alkollu dansli ortamlara gitmekten zevk alan ve aldiran insanlara denilen ingilizce bir sifat.

Simdi dans etmekten hoslanmayan ve insan saglıgı icin bu eylemim cok zorda kalmadıkca kullanmayan.(zorda kalmaktan kasıt vahsi bir hayvan saldırısına karsı savunma amaclı yada dugunlerde zorla oynatılma gibi olaylar) bir hilkat-ı abideyim. Ama niyeyse yunanda pek alıstım bu parti ortamlarına. Hafta sonu bilmem kac derece atesim oldugu halde surekli ilac kullandıgım ve halsiz oldugum halde selanige partiye gittim. Ve kurduum cumleye kendim bile inanamadım. “bu parti kacarmı olm” Tabiiki hala dans etmiyor karizmayı ve insan saglıgını koruyorum. Ama yasananlar cok keyifli sarhos olanlar (ben dahil neredeyse herkes) dusup kalkamayanlar, gaza gelip soyunanlar, gece yanlız uyuyamayacak kadar sarhos olanlar. İste bu son maddeye dahil insanlara eslik etmek buradaki en onemli eglencem.tabii bunuda sadece gonulluluk kisvesi altında yapıyorum.

Bide bu partiler bana cok sey kazandırdı bilgi olarak. Assagıda ogrendiklerimi sıralıyorum.

*içmek pahalı bir eylem.

*sen sarhos olursan herkes sabah sana guler, hep beraber sarhos olursak adı super eglendik olur

*tum dunyadaki sarhoslar aynı.

*tum dunyadaki kadınlar aynı.

Ve simdi hatırlamadıgım bir cok sey ama son madde gercekten ibret verici. Ustadlardan biri yanlıs hatırlamıyorsam mark twain soyle buyurmus “Tanrı erkeği yarattı, sonra da sıkılmasından korktuğu için ona kadın verdi. Kısa bir süre sonra Tanrı pişman oldu ve kadının erkeğin canını sıkmasından korkup, ona tütün yolladı”

Neyse bu kadın olayı canımı sıkmaya basladı. Kendimi tum kadınlardan uzak. Erkeklerden (tabiki gay olmayanlardan) kurulu bir adada ilme bilme vermek istiyorum.

Hiç yorum yok: