29 Eylül 2007 Cumartesi

Memelerini insanın agzına sokarcasına giyinen kadınlar...


Evet bu kadınlardan yunanistanda cok var. Ben benimkileri gostersem hoslarına gidermiydi. Memem var die ayıp canım oyle yanlardan alttan sıkıstırıp insanın ilgisini dagıtmak.. neyse on arrival seminerinden dondum atinadan 6 gundur atinadayım.daha öncede gitmistim. Bi numara yoktu. Ya 3 sene icinde sehir bu kadar değişmis yada biz o kadar gun eglence nerde bulamamısız. Bide super dondurma yapıyorlarmıs. Sonuc olarak sehir bu kadar eglenceli olunca halil ne yaptı. Butun parasını harcadı. Maasımı alana kadar sol kolumu yicem. Hımm peki buna degermiydi. Kesinlikle.iki skor var. Turkiye 1 almanya 0 ve avusturya 0 turkiye 1. ugura duyrulur. Maksadım yarıs icine girmek deil. Aksiyonu baslatmak. HAŞA

1 yorum:

Murat dedi ki...

hocam takdir ediyor tebrik ediyorum. umarım uğur kardeşimde senden güç alır.
ama burada haşa sab*'a sardı. ama güzal sardı be.

*:sonbaharda aşk başkadır hareketinin kısaltması.